Moi,

Salibandykoulun treenit jatkuvat tutulla paikallaan ja ajallaan 9.1.2024 lähtien Riihenmäen koululla.

Tapahtumat lisätty Nimenhuutoon - käy ilmoittautumassa in tai out

HUOM!
Lisäksi osallistumme 3.2 ja 4.2 Riihenmäen koululla pelattaviin P16 1-Divisoona otteluihin ja salibandykoululaiset pelaavat omat harkkapelinsä otteluiden erätauoilla ja samassa pääsevät seuraamaan virallista salibandy ottelua livenä.
Ottelutapahtumat kestävät noin klo 17.00-19.30 ja tänne on hyvä ottaa myös vanhemmat seuraamaan peliä ja omaa pelaamistamme.
Ottelun aikana lapset ovat vanhempien vastuulla, emmekä pysty valvomaan kaikkien kulkemisia.
Tapahtumaan kaikilla vapaa pääsy.

Jere toimii Blackbirds P16 päävalmentajana ja kentällä pelaa useita salibandykoulun ja Namikan kasvatteja, joten tästä saadaan hyvää mallia mihin harrastus voi kehittyä, mikäli halua on harjoitella kovasti.

P16 1-DIV pelit
3.2.2024 Blackbirds UTD - Leba/Josba (Joensuu) klo 17
4.2.2024 Blackbirds UTD - Westend Indians (Espoo) klo 17

Tarkempi ohjeistus tapahtumien toiminnasta lähempänä tapahtumia.

Onni

Onnilta jäi Riihiksen saliin sininen juomapullo. Sattuikohan tulemaan johonkin talteen?

Paula

Juomapullo otettu talteen, löytyy valmennuksen kassista :)

Onni

Mahtavaa, kiitos :)

Vilho

Moi! Onkohan kellään näkynyt Haltin sinisiä-mustia Drymaxx kenkiä joissa lukisi joko Vilho tai V. N.? Muistaakseni kokoa 35. Meillä on samaa kokoluokkaa olevat mutta en löydä nimeä niin epäilen vaihtuneen. Yt. Suvi

Marttina

Moi. On kyllä hoidettu maksu.Marttinan piti näyttää kuitti puhelimesta tänään. T:Janne

Martin

Hei! Martin ja Arto Novitskiyn maksut on hoidettu 25.9.23. Pojat eivät tule 17.10, voin lähettää sähköpostiviestin, jossa on kuitit, jos tiedän osoitteen. Yt. Julia Novitskaya

Jere

Riittää, että maksu on hoidettu👌

Hoidetaan laskutukseen liittyvä viestintä yksityisviesteillä niin ei tule sekaannuksia.

Mikäli kysyttävää voit laittaa viestin salibandykoulu(miuku)gmail(piste)com

Moi

Kauden alku lähestyy ja hyvin on jo porukkaa mukana salibandykoulussa.

Vielä viimeinen hetki ilmoittautua mukaan, koska enää muutama vapaa paikka jäljellä.
- Ilmottaudu mukaan laittamalla itsesi in 2023 syksyn ilmoittautumis tapahtumaan nimenhuudossa.

Poistamme ei ilmoittautuneiden, out merkanneiden, sekä lopettamis ilmoituksen tehneiden jäsenten profiilit 29.8.2023 jälkeen. Tämän jälkeen mukaan pääsee sähköposti ilmoittautumisella mikäli salibandykoulussa on vielä vapaita paikkoja jäljellä.

Harjoitusten tapahtumat on nyt lisätty nimenhuutoon. Pääset ilmoittautumaan tapahtumiin omalla profiilillasi

T: Jere Kinanen